+ & -

+ det är lov!
 
+ det går bra med Bubblan nu, även fast det inte gick så bra igår så har det annars känts toppen.
 
+ det kanske är Emmaträning idag. 
 
+ jag har fått min iPhone 4.
 
+ jag har inga måsten på mig just nu.
 
                                                                                                                                                                      
 

- min onepiece börjar bli för liten :(
 
- jag har massa saker i mitt rum som bara ligger och skräpar, som jag inte orkar ta tag i..
 
- Bubblan och Dolce är sjuka. Vi får inte rida i ridhuset då och jag HOPPAS verkligen dom är friska idag så jag kan vara med på Emmaträningen! Paddocken var helt lerig och slafsig..
 
- Bubblan har inte ätit upp sin medicin! :(
 
Första ridturen hemma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0