Allt

Heej allihop.
Dåligaste updaten i stan vare här ja. Men mobilen samarbetar inte, osv osv. Idag har jag somsagt tävlat i Falun. Gick skitbra!! Har aldrig tävlat dressyr på Bubblan förut (jo, en gång, men då bockade hon av mig haha) så jag förväntade mig inte särskilt bra poäng. Och vad ropas sen ut i högtalarna? Telma **** på Bubblan får 60,00%! 
Väldigt bra poäng för att vara första gången. Nästan Matildas förtjänst haha ;) Tack för hjälpen!! Och sedan gick det även jättebra för laget, dock var nästan alla hästar rädda för domaren. Haha, hopp ponnyer du vet ;) Så ja, det är så min dag har sett ut! Upp 5 på morgonen, åka till stallet 6, fläta, rykta, sätta på täcke + transportskydd, lasta, iväg klockan 7. Vi hade som tur var redan packat in allting i bilen dagen före. Och just nu sitter jag framför teven i soffan och skriver av mig, vilket jag inte gjort på vääääääldigt länge! Strax kommer Dan, Kalle å Emil så ska vi käka och så.. sen så sticker jag och mamma och släpper in Bubblan för kväller då Dolce och Victoria inte kommer hem från sin tävling föräns typ 11 ikväll tror jag. Men nu ska jag fortsätta skriva av mig på något annat inlägg! Här får ni en två bilder från dagen, man hinner inte fota så mycket när man har kul ;))
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååh vad roligt att de gick så bra! Grattis :-D

Svar: Ja, tack så mycket!! :D
Telma

2013-04-13 @ 22:51:22
URL: http://minilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0