Bästa & värsta skolämnena

Hej! :) 
Nu tänkte jag berätta om dem bästa men också värsta skolämnena..eftersom jag går i 4:an har jag inte hemkunskap eller något i den stilen än, så tar engelska, matte och dom där vanliga. 
 
Bästa skolämnet:
Jag gillar bild och svenska. Jag älskar att rita och skapa, att få fram någonting man menar genom att bara måla någonting! Och svenska gillar jag eftersom jag gillar att skriva, skapa (där kom det igen) berättelser osv. You know what I mean?
 
Värsta skolämnet:
Engelska och matte. Lätt. Säger det rakt på bara. Engelska är för det första supertråkigt, och jag suger på att uttala engelska ord. Svenska har jag lätt för, men engelska, njaae, inte min grej! Sedan matte liksom. Man räknar, använder huvudet och sedan är jag så glömsk och glömmer alltid bort mina räknemetoder osv. DET om något är störande, usch. 
Googlebild. 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0