Diss!

Hej!
 
Jag kollade in på Dressyrmupparna och såg att Linn hade lagt upp ett inlägg om gummisnoddar med swarowskistenar (stavning) på. Jag själv fick en åsikt direkt.
Såhär skrev hon:
 "Equest har kommit ut med en nyhet inför tävlingssäsongen 2013 nämligen stretchiga gummiband prydda med swarovskikristaller. Det bästa priset jag kunde hitta var ett 20-pack för 200kr hos Schockemöhle.net."
 

Jag fick som sagt en åsikt direkt. HUR kan man få för sig att ha kristaller på gummisnoddar som man ska sätta i manen? För det första tyckte jag det var så sjukt fult. En häst är liksom en häst, ingen prinsessa, om ni fattar vad jag menar? Och för det andra tror jag det kan vara lite obekvämt för hästen. Liksom den är ju inte van med hårda kristaller runt manen. En stor diss från mig faktiskt. 
 
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag måste faktiskt säga att jag tyckte de var coolt! Förstår hur du tänker och kan förstå din syn på det. Jag kommer personligen inte köpa sådana (än iaf) men lite fräckt var de :-)

Svar: Ja, det är ju fränt att dem kommit på någonting sånt! Men inte riktigt min smak :-)
Telma

2013-04-05 @ 15:20:23
URL: http://minilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0