Don't cry because it's over, smile because it's happened.

Hej! :)
Dagen idag har varit helt okej! Började upp tidigt, skola förstås, och sen åkte jag med Emma hem. Vi flummade runt och skrattade som vanligt och sedan åt vi i typ en halvtimme, sedan så hållde vi på med datorn och efter det kom Anna och hämtade mig när hon var påväg hem från jobbet. Och nu sitter jag här, med iiiiinga läxor!! ;)<3 Men jag har inte så mkt mer att berätta, jag som brukar ha det. Haha, pratkvarn nr 1. 
 
Emma idag.. vi var påväg till en typ "cirkus skola" med klassen. Jag ÄGDE på jongleringen!! ;) 
 
LC avd B tävling 2012 med Jass...minnen..
 
Skoterförare i februari..snygg osv! 
 
Och sen såklart..I miss the beautiful summer <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej, har just nu veckans blogg där du kan vinna en länk för ca 80-100 personer, tävlingsregler hittar du här:
http://photochildelvira.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html

Jag kanske inte har så många läsare,men du hjälper mig,!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0