Drar snart till stallet

Hej! Än så länge idag så har jag bara mullat godis, hoppat studsmatta med tha broshs and sis och bara typ flummat runt..ätit glass har jag också gjort, plus falukorv på det ;) Om några timmar, klockan 17, ska jag träna för Lasse. GISSA hur taggad jag är?! OMG, inte hoppat på två veckor, hej kom och hjälp mig liksom. (och för er som tror att jag hoppar typ varje dag med Bubblan, nej det gör jag inte. Jag hoppar max 1 gång i veckan och det är jag stenhård med, dock så hoppades hon i onsdags, men, då gills det som två veckor=två gånger ;)) Men jag ska i alla fall till stallet snart, göra en rejäl mockning och plocka bort varenda liten pytte-bajsbit, tvätta ur hennes vattenhink och hennes krubba, packa hö och får se om jag hinner mocka hagen också. Det vanliga + lite till! Sedan så tar jag in henne, gör en riktigt fin ryktning på henne och så ska jag tvätta hennes svans sen igår (snacka om lerig framridning). Sedan så går vi till ridhuset och taggar Lasseträning. (ridhuset ligger 5 minuter i från stallet) 
Btw, nu bollar jag och Linnea äntligen ideér :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0