förlåt

Heej.
Förlåt för dålig uppdatering..jag har försökt blogga 2 ggr idag från min mobil men den har inte velat samarbeta. Också känner man inte ens sådan jättestor blogglust när man inte har någon fin design heller. Men jag har mejlat en tjej om design nu så snart blir det nytt här på bloggen :D Äntligen!
Men Emmaträningen idag gick sådär. Inte lika bra som igår men jaja. Imorgon rider jag nog till hemmoran och galopperar lite och så, typ intervaller! :) 
Nu sitter jag här framför datorn och bloggar, som ni nog märkt..men jag har inget speciellt att skriva :/ Ska bara surfa runt lite på datan och så..vi får höras..
 
Btw, fråga mig nåt på ask! :D ask.fm/telmagg <-- 
 
Snygg osv! 
 

Kommentarer
Postat av: Tova ~ TOVAEIVINSON.SE

Söt du är!

Kram

2013-04-06 @ 18:36:20
URL: http://www.tovaeivinson.se
Postat av: Johanna

FinaNora.blogg.se's S-T-O-R-A bloggtävling är avslutad och du var anmäld. Gå in och kika för att se om just DU blev den lyckliga vinnaren :). Om du vann så står instruktioner där, glöm inte att läsa hela inlägget :D.
/Johanna

2013-04-06 @ 20:12:41
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0