Fridayday

Äntligen. Fredag. Helg. Underbart. Njuter. Livet. <-- that's what I think now! 
 

Red ut med Olivia idag! Bubblan var pigg och glad, som vanligt..pust. Men ska inte klaga, bättre pigg än seg! ;) Vi red på lite olika stigar vi aldrig ridit på innan, och jaa, vi kom ju lite varsomhelst. Fick lov att vända för massa träd blockerade stigen, haha. När vi skulle galoppera sedan var Bubblan helt galen och drog iväg, haha hon tyckte det var kul! Red om stora Saga tillochmed haha, fast tydligen är Saga inte så stor utan Bubblan som är liten..;) Men Bubblan var jättetaggad i alla fall och trippade fram på tårna, så Olivia fick rida lite grann och jag fick testa Saga. Shit vad stor hon är haha, världens längsta steg jämfört med Bubblan men jag fick ner henne ganska bra på tygeln ibland och så. 
 
Imorgon ska jag till ett lekland, faktiskt! Har bara varit på det en gång innan och det var kul, älskar ruschkanorna <3 Typ favoriterna, förutom bollhavet! <3 Dock så hinner jag inte rida imorgon. Så Olivia får nog rida igen (hehe), tror det gick bra för henne. Men efter leklandet så ska vi till Rättvik och sova där, sen Lasseträning på söndag. 
 
Det blir en kul helg tycker jag allt, men jag ska tidsinställa lite inlägg inför helgen för er få läsare. Men såklart live update också! 
 

*jag gillar att låtsas att jag är Linn Olsson*
 
Jag känner mig stolt och säger att det är jag som lärt Sivan vacker tass, give me five och att krypa..nu håller vi på med "puss"! ;)<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0