Gick dåligt igår

Så jag orkade inte ens skriva om de. Bubblan drog sig utåt ur volten och hon kändes pigg och för het liksom, drog upp huvudet osv. Ville inte alls samarbeta.. Kändes som att hon skulle sticka med mig vilken sekund som helst, vilket hon gjorde också. Så mamma och jag tjafsade lite där och efter en stund satt mamma upp på Bubblan och galoppera, hon tramsade även med mamma ska ni veta! Jag vet att jag är feg, men känslan när hon är på det humöret är inte särskilt taggande, eller vad man ska säga. Men jaja, kör på nya tag idag. Det kanske blir Emma träning i ridhuset, vi får se om hon och Dolce hostar som dom gjorde igår. Eller iaf Dolce. Men dom får medicin nu iaf så det är ju bra. Världens bästa ponny är hon, även fast hon tramsar ibland. Men vi har mkt kvar att lära av varandra så det är en lite peppande känsla.. Har ju bara haft henne i lite mer än ett halvår. Men just nu så sitter jag framför datorn och skriver, som ni nog har märkt haha ;) Ska strax ge mig av från min älskade dator och äta frukost, sen ta en liten snabbdusch. Men ni får ha det så bra! Idag blir det bättre uppdatering, lovar :) 
Bubblans medicin..två matskedar honung och fem blad konstigsalladsomjagglömtbortvaddetheter. Mysigt! ;) 
 

Och btw, har skaffat ask! Fråga mig nåt HÄR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0