Göd mörgön

Gooooomorron allihoppppp! ;)
Telma här igen. Som alla andra dagar. Hehe. Idag har jag världens träningsvärk sen igår. Nina gjorde sönder mig seriöst :O Nej men, man märker inte att man använder benen så mycket när man rider och dagen efter bara "döda mig". Haha. Men idag är det vanlig skola, inget speciellt eller så..sen så åker jag till mamma och så hämtar pappa mig där, så åker vi till stallet! Idag är det Anitaträning. Ska bli kul haha, gruppen är ju för rolig.. Annars så kommer det lite inställda över dagen, lite blandade konstiga grejer. Haha. Men vi får ju höras under dagen som sagt, hejjj! :)

Jag och snyggis Alva sen igår på rasten ;) hahahah hämnd älskling :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0