Goddag

Hejhej!! :D Ni vet vem som är här. Nu är jag hos Emma, sov här inatt. Igårkväll kollade vi på en film som hette What a girl wants som sagt, den var sådär. Inte någon jättehit men funkade! Vi hann inte kolla på Glee efteråt, blev ganska så sent.. ;) Men idag så vaknade Emma klockan halv sju på morgonen, trots att vi la oss så sent.. Hon väckte mig med att dra mig i örat, om jag inte varit så sömnig som jag var skulle jag ge henne en rak höger utan tvekan! ;) Och sedan kollade vi på en film på madrassen som hette Nördprinsen. Nej, den är inte tecknad, utan handlar om en tjej som är populär och försöker bli någon slags skol-drottning, sen gör någon film-nörd en film om henne och tjejen vinner. Osv osv, se den själv ;) Sedan så åt vi frukost, fixade oss och sen så sminkade vi varann och lite så.. Och så gick vi ut till kossorna som går precis utanför Emmas hus också, hihi c: Har redan en favorit! ♥ Nu har vi nyss ätit lunch och vi placerade oss här. Klockan 16 kommer Anna och hämtar mig, sen klockan 17 är det Lasseträning! :D 
 
En bild från igår...lugnt världens finaste ponny. 
 
// pyttis
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaaaa!!! Jag har också sett Nördprinsen :DDD

Svar: :D
Telma

2013-04-22 @ 06:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0