Good morning sunshines

Godmorgon, är ni uppe än ellä? Jag har varit uppe sedan 7 jag, mamma råkade väcka mig när hon drog till jobbet..suck. Men jag har bara chillat sen dess! Kollat lite på tv, (det var skräckfilm och jag stängde av direkt) tuggat tuggummi och nu äter jag frulle framför datan. Ja åååh vad intressant. Men när jag kollade på statistiken så hade jag 7 unika besökare igår och 18 sidvisningar. Och idag hade jag redan 6 unika och 7 sidvisningar. Tack så grymt mycket! Nu tar vi oss till toppen, right? ;) Men i eftermiddag när mamma kommit hem så ska vi åka till stallet. Jag ska rida Bubblan i paddocken idag och koncentrera mig på lösgöring. Ska fråga mamma om hon kan filma om det går bra ;)) Men jag kom på igår kväll när jag låg i sängen att jag inte visat er min fina lilla pärla! ♥ Så jag visar er nån bild.
 
 
/Telma
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysiga bilder :D

Svar: Tnx! :)
Telma

2013-04-04 @ 11:46:28
URL: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0