Hallo!

Hej på er!
 
Jag är så himlans glad just nu, så ni vet inte :) Idag var det ju Ninaträning och idag har JAG hittat en ny knapp på Bubblan. Jag har nämligen hittat hur jag ska göra för att få henne att gå i form. Allting sitter väl inte till 100% men jag vet hur jag ska göra och jag kan få henne att få fiiinaste halsen i stan ;) Jag kommer finslipa på allting, mina armar ska bli bättre, mina skänklar och jag ska få henne att trampa under sig. Delmål, eller vad man ska kalla det. Jag satte ett mål för några dagar sen att att om 1 år då ska jag kunna få henne att gå i form. Och NU vet jag HUR jag ska göra. Lite stolt över mig själv, faktiskt.. ;) Och över Bubblan förstås. ♥ 
 
Annars har dagen bara rullat på som vanligt. Var med Emma lite grann och så. Men nu ska jag göra lite annat (fann inte ordet, haha), så vi får höras ikväll kanske? :)
 
Bästa ridklubben. Alla är snälla mot varandra och alla har respekt mot varandra. Man berömmer och stöttar. 
Stor hiss till vår ridklubb!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ja, du var jätte duktig idag och såklart vi har den bästa klubben det finns ingen bättre än vår KLUBB!!! <3

Svar: Haha tack så mycket Elvira, du var också sjukt duktig! :O Ni har kommit långt du och Simon :) Ja våran klubb är bäst!!
Telma

2013-04-09 @ 20:16:57
URL: http://elvirabrask.blogg.se
Postat av: amanda

Kolla gärna in min nya blogg, http://mobergamanda.blogg.se Uppdaterar bland annat om inridningen utav min ungponny!

2013-04-09 @ 20:23:34
URL: http://mobergamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0