Hiss men också diss till Kingsland

Ja, ni läste rätt i rubriken, faktiskt! Hiss, men också diss, till det kända märket Kingsland. Ni undrar säkert varför och det ska ni få veta. 
 
Jag ger Kingsland en STOR hiss. Dem har grymt snygga ridkläder mm och det är liksom bästa ridmärket i världen. (dock så gillar jag INTE deras senaste kollektion med blommor mm) 
 
Men tyvärr, så kommer nog inte Kingsland på första plats ändå. Märket är så SJUKT dyrt så det finns inte. Visst, Kingsland är ett stort märke, men ändå. Liksom jag fick en mössa därifrån för 500 SPÄNN. Det är helt otroligt. 
Exempel:
Jag fick en mössa ifrån Hööks, sjukt snygg och enkel, för 149 kronor. JH collection.
Jag fick också en mössa ifrån Kingsland, lite halvbarnslig (tyckte att den va snygg då), för 500 kronor. Rosa Kingsland.
 

Ser ni skillnaden eller? Detta är iallafall vad jag tycker. Vad tycker du? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0