Monday

Hej!! :) 
Hemma från skolan nu, fick skjuts hem. Pappa och Anna var redan i byn där skolan är och vi fick skjuts, lyx jue! Hemma redan halv tre, brukar vara hemma typ tre annars.. Just nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och skriver på värsta Apple-datorn. Haha, lite ovant men det är kul att lära sig något nytt. Snart kommer farfar hem med lilla hundisen, ska ut och fota med Sivan (hunden) tänkte jag, som ni ska få se sedan! Men innan dess ska jag skriva några inlägg..om lite vad som helst. Just chilling. Min älskling fått en ny kompis i stallet. Hoppas dem blir good friends, och att dem mår bra i varandras sällskap. Imorgon ska jag nog ge Bubblan en långryktning och skämma bort lite innan Nina-träningen. Behövs, var längesen vi myste så. Min lilla pussgurka <3 
 
 
Igår gick träningen ganska bra, faktiskt. Vi tränade mycket serier och kombinationer, och omhoppningssvängar i slutet. Bubblan fick lov att hoppa lite små serier tyvärr, för att dem andra två ponnysarna i gruppen är små b-ponnys, men Bubblan lyfte fint på tassarna! <3 I kombinationen gick det bra, hon ökade galoppen emellan dem två hindrena och hoppade av all sin glädje, hihi skruttan. Men inget speciellt igår, bara vanlig träning med världens bästa tränare, Lasse. 
 

Kommit lite vårtecken här. Äntligen. Tussilago och ett X antal plusgrader, åh jag är i himmelen! Så härligt att strunta i mössa och vantar, bara slänga på sig skorna och gå ut liksom. Det är min grej det! Så skönt att rida då också. Solen bara skiner i skogen och man känner sådan lycka, ni vet vad jag menar? Stort till våren och sommaren, alltså. 
 
Lite arkivbilder sen långt tillbaka..
 
//pyttis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0