Morgon inlägg

Heej! :)
Sitter på bussen påväg till skolan nu, lite sådär halvsegt när halva bussen är fylld av pensionärer ;) Haha.. Men chilldag idag, hem och göra läxorna, äta och blogga och så, sen sticker jag å mamma ut till stallet och taggar Nina träning. Första gången ridhus på typ 2 v, ååååhhh så lyxigt. Haha stallet har ju varit förkyld. Och sedan på onsdag är det Anitaträning och sen kanske jag rider ut på torsdag. På fredagen ska jag be Victoria följa med till ridhuset så ska jag rida igenom LC:1 och så ska jag se vad jag kan förbättra.. Men måste ju kolla med V först, annars får mamma duga ;) och sen på lördag är det första tävlingen i år!! :D Gud vad kul det ska bli, upp typ klockan 03.30 för att hinna åka.. :) Haha jag kommer vara så nervös. Men jaja, det är bara en tävling. Med laget. Med poäng. I Falun. Med konkurrens.. Haha nej nu ska hafsiga här, hejdå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0