Några ynka frågor

...från Linneá :)
 
 
 
Varför har du bytt blogg så mycket? (inget fel bara undrar). Ja du. Min resa började ju på devote, där jag från början inte trivdes alls. Konstiga reklamer och bloggare (tro mig), osv osv. Så jag bytte till bloggplatsen. Jag tyckte att det var sååå bra från början. Men efter ett tag så tröttnade jag lite. Det var många klick att bara ta sig in till "skriv inlägg" och ganska komplicerat att få en personlig design (man kunde i princip inte få en personlig design). Men så började jag blogga med Victoria. Det var jättekul från början och det gick riktigt bra ett tag, statistiken var skyhög och bloggen lekte liksom. Men efter ett tag sjönk statistiken, vi hitta aldrig nån som kunde göra en design, mm. Då tappa jag lusten lite och ja, ni vet. Och sen ville jag blogga själv. Ville bygga upp en egen blogg med egna bilder, bra statistik och fin design, samarbeten och bloggbyten, tävlingar osv osv! Därför. Men jag har planerat att stanna här nu. (oj vad långt svar det blev)
 
Mål med Bubblan? Mitt mål med Bubblan är att få henne att gå i form utan att mina armar flänger hit och dit och skänklar osv. Och sen så vill jag även, innan hösten, bygga upp rejält med muskler på henne och få till vänster
galoppfattning perfekt. Och sedan vill jag också kunna få till en lugn hopprunda utomhus.
 
Favoritfärg och varför? Asså jag gillar skrikiga färger. Hej här kommer jag liksom. Som t ex neongrön, skrikrosa osv. Jag gillar att synas, hehe. På hästen så bryr jag mig inte om färgen (bara den matchar hästens färg). Bubblan är ju t ex gulbrun, då kan jag ha rosa. Då har jag rosa schabrak och kanske rosa ridstrumpor, eller spö/ridtröja mm.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0