Personer utan hästvett - se er för

Läste Linn Strelins inlägg i förrgår om "Personer utan hästvett". Helt vansinnigt sjukt, tänkte jag. Linns och Oprahs händelse påminde mig om när en traktor jagade mig och Bubblan när jag nästan nyss fått henne. En stor traktor med gafflar jagade mig och Bubblan på en liten väg i byn bara, Bubblan skenade iväg med mig och den där himla traktorföraren brydde sig inte ett skit. Jag ville bara ge honom en rejäl smäll på käften, och fråga "vad håller du på med?". Jag var så arg så jag var sur hela träningen den gången. Jag kom ihåg att hans namn förblev Gubbjäveln. Men traktorföraren bor ju i byn, och i byn finns JÄTTEMÅNGA hästar och hästägare, en stor ridklubb med paddock, ridhus och hela fadderullan. Då borde han väl veta att det finns hästar där han bor och att man kör försiktigt bredvid dem eller stannar ifall man SER att man jagar iväg hästen och den skenar? Liksom, snälla, tänk om lite där. Aaaggh nu blev jag arg bara jag tänkte på honom så jag håller på att göra sönder tangenterna snart. Men usch och fy för såna människor.
MER RESPEKT FÖR 
RYTTARE OCH HÄSTAR!
Bilden har inget med inlägget att göra.

 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ja asså tänk att vissa kan va så dum i huvudet usch!!

Svar: Ja, vilka människor det finns...Fy!
Telma

2013-04-09 @ 20:19:20
URL: http://elvirabrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0