Pizzatime

FREDAG!!!! Dags att tjocka sig!!
 
Jaa, ni läste ju. Hemlagad pizza ska vi mulla i oss snart, så himla gott. *jag vet att jag är tjock hihi*
Sedan ska jag fixa lite i mitt rum här. Vi flyttade in för ett halvår sedan (helt otroligt, det har gått så snabbt) och ändå är mitt rum lite i oordning ;) Men ska sätta upp lite posters på väggen och så, vill ni se sedan?? Och efter det ska jag lägga fram mina kläder tills imorgon, klubbis ju. Hoppar 60-70.. Halv nio åker vi hem ifrån så ska vi gå banan vid tio tror jag..första start halv elva. Jag blir någon gång vid halv tolv kanske? Får la se. Hoppas Bubblan sköter sig imorgon! Men det tror jag nog, min pigga gamla dam! Ska be Anna filma så ni får se.. Nej, nu måste jag gå på toa och fixa och dooona. You know! Krammm
Vi hörs imorgon under dagen...
// pytte bloggen <3
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin blogg och fin bild!
Kika gärna in på min blogg: lovisamagnusson.blogg.se

2013-04-19 @ 22:21:01
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0