Sönd@g

Sitter här framför datorn i mitt rufsiga hår och hungriga mage. Godmorgon solstrålar ;) Vaknade för en stund sen och hållde på lite med mobilen, och sen kände jag för att blogga och satte mig här. Min söndag är ovanligt glad idag. För det första: mamma åker till Ica just nu och köper Nutella ♥ ;) För det andra: idag är det Lasseträning som jag och Bubblan inte varit på på 2 veckor! Ska bli så grymt kul. Hoppas på att få hoppa lite högre höjder nu, alla i gruppen har utvecklats sen två år tillbaka ;) Nej då men det ska bli skitkul iaf. Bubblan kommer bli överlycklig :D Hon hoppades ju lite i onsdags för Anita på ca 80-90 cm (oxer ♥♥) så jag hoppas Lasse tar upp oss på dem höjderna också. Tagga tävlingssommar 2013 ♥ Annars är det väl bara en chilldag tror jag. Men jag behöver verkligen skriva av mig på nånting, så ska nog fortsätta på mitt utkast-inlägg som legat där ett tag..hm, kanske kommer upp under veckan? ;)
 
Självlysande fin Bubbla ♥ Old pic..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0