Studiedag

Heeej på er! :) Nyss varit ute med Sivan (vi är hundvakt) och gett henne lite mat och vatten. Snart ska vi ut och bygga en liten hoppbana på gården. Idag är det studiedag, och oj vad skönt det ska bli. Bara chilla runt i mysdressen och inte ha ett enda måste på sig. Det är livet det! ;) Bubblan vilar idag, och imorgon tar jag nog en sväng i skogen med någon i dem andra stallen. Ska höra mig runt lite. I övermorgon (lördag) så sätter jag nog på henne hjälptygeln och drar mig till paddocken. Roligare i paddocken än i ridhuset juue! Men på lördag ska jag även till Sportys, ett lekland (hihi), så paddocken blir nog på eftermiddagen. 
Men vet ni vad jag är taggad på nu? Jag vet att det låter jättekonstigt, och jag tycker det är lite pinsamt att skriva ut det här. Men whatever, det här är min dagbok och vem bryr sig egentligen? Jag är så sjukt taggad på att bli som Linn Olsson, eller Nellie Berntsson (helst Linn Olsson faktiskt). Att bli en grym bloggare och ryttare, vara en liten förebild för några eller så! Jag vet att jag aldrig kommer nå dit, men jag ska gå med i så många tävlingar som möjligt just nu så att jag får lite statistik iaf. Just nu har jag nog den minsta uppdaterade bloggen på blogg.se, och det är inte särskilt kul när man är astaggad på att blogga! ;) 
Sista Justin Bieber konserten var igår :O Jag är så arg för att jag inte fick tag på någon biljett, men dem var slutsålda på typ 5 min och dem kostade 1500 spänn typ. Hade aldrig haft råd ändå, men hört att han kommer nästa år också :') Ska spara så att jag kan gå med min Emmsi! <3 
Nej, nu ska jag chillpilla vidare...krammm
I miss the summer and the sun..Turkey I love you
 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Den bilden är en av mina favoritbilder!! så fin <3

Svar: Åh tack så mycket!! Vad glad jag blir <3
Telma

2013-04-25 @ 18:28:19
URL: http://minilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0