TRÄNINGEN IGÅR

...gick förvånansvärt bra!! Vi hoppade lite av en bana idag. Vi hade 3 hinder (räcke, oxer och oxer), som först var en bana, men vi gjorde då om den utan att flytta nåt till en till bana om ni fattar? Och eftersom jag inte hoppat nåt med Bubblan på 2 veckor och innan de så har hon bockat av mig hit och dit, trodde jag att hon skulle vara mer än taggad och rusa på asmycket vilket hon gjorde också haha! Tävlingsponny eller? ;) Men det gick bra, ramlade inte av enda gång och jag kunde hålla in osv. Bara ett stopp på räcket när jag var lite otydlig, men annars toppen! Till slut låg oxern på 80 - 90 cm och det var så kul. Jag får endorfin bara jag tänker på det! :D Blev en film men den kanske kommer upp under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0