Visste du att...

...jag kan verkligen inte se eller tänka på blod? Håller typ på att svimma varje gång jag gör det. Usch.
 
...jag älskar att skrämmas?
 
...jag har sjukt mycket böcker? Och då menar jag verkligen SJUKT MYCKET!
 
...jag slutade prenumerera på Min Häst och precis då kommer hundra tävlingar och intervjuer med t ex Ponnysanning, Henrik Barry mm :(
 
...när jag var liten ville jag ha både glasögon och tandställning? Liksom why?
 
...min största dröm skulle vara att få vara Nellie Berntssons syster för en dag typ. Haha men det skulle vara coolt!
 
...jag har en ajjfån fyrraa? ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Gullig blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Telma

2013-04-08 @ 17:14:06
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Lollo

Fin blogg :)
Kika gärna in på min: lovisamagnusson.blogg.se

2013-04-08 @ 17:23:41
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/
Postat av: Elin you know ;)

Allt stämmer på mig oxå 0.o Utom en sak. Att vara Nellies syste XD

2013-04-08 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0