Welcome to my new blog

Välkomna, välkomna till min nya blogg! Dem flesta som kommit från Stall Rosén vet nog det mesta om mig, men drar en snabbis presentation :) 
 
Jag heter Telma och är 11 år. En blond (väldigt blond) tjej som gillar att rida, vara i stallet och vara med mina kompisar. Jag har en egen ponny (som jag i och för sig delar med min syster) som heter Bubblan. Hon är en 19 årig gammal dam som är hur pigg och glad som helst, mår prima! Vi har hoppat 90 cm tillsammans för er som är intresserade ;) Vi ska börja tävla nu till våren och sommaren, då jag fick henne i höstas. Sedan dess har vi lärt känna varandra ganska väl med avbockningar, höjdrekord och dressyrprogram mm. Det var nog det mesta jag kom på för tillfället...
 

Hajjdå, syns imon!
 
/Telma :) 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg! :)

Svar: Haha, tack! :)
Telma

2013-04-04 @ 09:14:08
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0